fredag 26 februari 2010

Äntligen REGN

Fattar ni så jävla skönt det är med REGN, äntligen säger jag som Fylking brukar.

Har inte haft det speciellt roligt på sistone, varit sjuk ett par gånger om och det är så jävla drygt. Först maginfluensa och sedan tamejfan förkylning, har ändå lyckats pricka in att vara sjuk när jag varit ledig.

I onsdags var jag uppe i Halmstad och lirade, inte mycket folk men så var det också ruggigt jävla kallt, konstigt att vädret bara vänder så, först minus och sedan regn och plusgrader.

Till helgen, eller rättare sagt i morgon så är det Kristianstad som gäller, Class får besök och det skall bli kul.

Kan äntligen uppdatera bloggarna med nu, varit så jävla kass att jag inte orkat med det, så kolla in dom.

Nu skall jag njuta av Petter och hans grymma "FAST FÖR EVIGT" svinbra.

Höres

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar